Plugg

Hejsan! Helgen var faktiskt superrolig, träffade Nathalie på fredagen och överraskade henne med favoritsmaken från B&J som vi käkade upp framför idol, på lördagen var jag i Karlskrona med familjen vi åt på donken och lite sånt. Avhållde mig faktiskt från att köpa något! :D Var ju tvungen att träffa Nathalie en sista gång innan hon skulle åka till Turkiet, hon åkte igår. Inte alls avundsjuk, haha! Så nu kommer jag inte få träffa henne förrens nästa helg, typ två veckor till! Tragiskt! Men nu måste jag fortsätta plugga inför matteprovet imorgon, hörs sen!
Hoppas du har det alldeles underbart i Turkiet, du får sola och njuta åt mig också. Love you! ♥

Kommentarer
Postat av: natha

älskar dig bästa! :D <3

2011-10-03 @ 19:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0