4 September

Hälsade på mormor idag och det var kul att träffa henne, hon vet fortfarande inte när hon får komma hem men om hon är hemma till helgen så ska jag åka dit. Är uppe i Växjö nu igen, har handlat och massa sånt nödvändigt. Känns dock väldigt skönt och kul att hela frysen är fylld med mat, tack mamma och pappa! :D Imorgon måste jag ta mig till cubus på grand samarkand och byta en jacka, nu är det väldigt drygt att inte ha någon cykel men vad gör man? Tänkte bara slänga upp lite bilder från Theos kalas, så här kommer dem! :)
Spännande att öppna paket, från mig dessutom hehe!
Han tyckte det var jättekul att blåsa ut ljusen eftersom alla applåderade, hihi.
Avslutar med en bild på mig och pappa, innan sa alla att vi är lika men jag tror inte att vi är så lika längre, vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: natha

ska du byta jacka iaf? ;) ni är sjukt lika malin, så är det bara! :) <3

2011-09-05 @ 21:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0