INSANE

Det är verkligen helt insane, har skrivit på min psykologi uppsats sen jag kom hem och är fortfarande inte färdig. Kan dock bero på att jag har tagit x antal pauser? Har bara två saker kvar att skriva om nu plus en sammanfattning men gudars vad drygt det är att skriva allt på en gång, min hjärna klarar verkligen inte av att ordblajja så mycket på så kort tid! Så snälla rara sötingar se till att jag aldrig gör om detta misstaget! Nu ska jag se om jag kan skriva klart uppsatsen eller om jag kommer dö av ansträngning/uttråkning...

Jag tänkte faktiskt lägga upp en sjukt snygg bild på mig själv i glasögon, men jag bestämde mig för att inte bjuda på mig själv, hehe! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0