27 Oktober

Hejhej! Alldeles strax kommer mamma och hämtar mig så kör vi vidare till Ullared, är sjukt pepp på det faktiskt, hehe! Dagen idag var väl helt okej lite seg bara men det har väl gått hyffsat snabbt ändå. Ska bli riktigt skönt med höstlov nu, tycker inte ni också det? Ladda batterierna i en vecka liksom. Fast jag har ändå en inlämning som ska in på måndagen efter lovet och en muntlig prov grej så måste göra klart det, men förhoppningsvis så kommer det gå snabbt att göra så jag kan göra massa andra roliga saker under lovet. Ska packa lite snabbt och sen drar jag, vi hörs! Puss! ♥
Haha på bion igår, så fult att båda sitter med mobilerna i högsta hugg!
Me and Pao! Bakom oss satt två spelare från Lakers, jättecoolt tyckte vi, haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0