Tips!

Hejsan! Har inte skrivit på ett tag, har liksom tagit det lite lugnt efter lovet. Var inne på bikbok idag, de hade 50% på allt i hela affären så passade på att köpa en jättesnygg tröja. Halva priset ju! Är ganska mycket med skolan nu men det är bara nästa vecka också sen är det inget särskilt förrens efter jul, tror jag inte iallafall.. Har äntligen fått en tid till läkarstationen så ska dit på måndag och lämna ännu fler prover och så, hoppas de kommer på vad felet är! Tänkte iallafall tipsa er om en super bra ögonsminks remover, den är verkligen underbar och stärker fransarna lite. Jag märker verkligen en stor skillnad när jag använder denna och tar vattenfast mascara superenkelt, så tycker verkligen ni ska köpa denna, inte särskilt dyr heller! Nu ska jag se finalen i robinson, håller på Mats och Ola, vilka hejar ni på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0