1 November

Hejsan! Har inte kunnat skriva förrens nu, blev sjuk i början av veckan, så himla typiskt! Fyndade en hel del i Ullared, slutar aldrig förvånas över hur billigt det är där. Mamma och dem hämtade upp mig på torsdags kvällen sen åkte vi hem igen på lördagen. Gick där inne hela fredagen och lördags förmiddagen, ni ska få se vad jag har köpt men inte just nu, tänkte slänga upp lite andra bilder först.
På vägen upp till Ullared, söte Felix alltid lika glad. ;D
Me and my brooo!
Anton och jag inne i Ullared, sjukt deprimerande att han redan har växt om mig, haha!
Uffe och mamma under lunchen..
Avslutar detta korta bildregn med ytterligare en bild på mig och Anton, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0