2 November

Hejsan! Åkte till Nathalie igår och så sov jag där, hade inte träffat henne sedan hon åkte till Turkiet vilket var sjukt längesedan. Vi kollade på film och åt lite glass och chips, muuuumms! Filmen var helt okej, lite läskig kanske.. Super 8 hette den iallafall. ;) Har precis bakat lite, slängde ihop något som kallas för silviakaka, aldrig gjort innan så får väl se hur den smakar. Har bakat sjukt mycket nu, i förrgår så bakade jag också men då blev det brownies och tigerkaka, hehe! Ni ska få se lite av det jag köpte i Ullared, visar inte allt då mycket är julklappar och tråkiga hushållsgrejer typ. ;D
Brukar alltid komma hem med en ny garderob men denna gången hittade jag bara en stickad tröja.
Ansiktsrengöring+ansiktsvatten, bodyscrub, bodylotion, ansiktskräm, ögonsminksremover, inpackning, ansiktsmasker, deoderant och munskölj.
haha äsch ni ser ju vad det är, orkar inte skriva allt, heheh!
En close-up ska ni iallafall få, gissa vad jag har fått? Hehe. Vilket skal tycker ni är snyggast? Själv tycker jag nog det glittriga men det svarta är samtidigt så coolt!

Kommentarer
Postat av: A.L

Godmorgon! :)Hoppas du haft en bra dag! :)kram

2011-11-03 @ 11:10:37
URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/
Postat av: Michelle

super söt är din blogg(:

2011-11-03 @ 12:01:25
URL: http://ponnybrudarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0