Helgen

Hejsan! Helgen blev faktiskt jättebra, började lördagen med att städa hela mitt rum så nu är det renare än någonsin men det tog 3 timmar också, haha. Vid 2 kom mina gäster och vi åt smörgåstårta och supergoda cupcakes som jag hade gjort, gillar ju inte tårta. Efter det så fixade jag mig och så kom Natha och hämtade mig så åkte vi på fest till Hanna där några från högstadietiden fanns, vi var inte där så länge eftersom de skulle vidare och vi ville hem. Så vi tillbringade resten utav kvällen framför en film med godis och popcorn + massa snack såklart! Har inte tagit så många bilder, har haft alldeles för kul för det men några ska ni väl få se.
Ser gott ut va? ;)
Haha tyckte Theo var så söt när han "åt" :D
Valborgs outfit.
the crazy blondes.. ;)
Bästavän! ♥

Kommentarer
Postat av: natha

du är bäst hjärtat! :) löööve you! <3

2011-05-01 @ 22:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0