Tisdag

Hej! Nationella innan idag gick väl sådär, hoppas på ett bra resultat såklart men man vet aldrig. Annars har jag skrivit på några utav alla inlämningsuppgifter som vi har, är nästan klar med två så det är skönt men jag får nog sitta kvar efter skolan imorgon och försöka göra färdigt. Blir så less på det där sommarjobbet, jag har fortfarande inte fått veta om jag fick det eller inte men alla andra har fått veta sitt.. SEGT! Aja nu ska jag läsa några modetidningar som mormor skickade med, hörs sen! ♥
Denna låten går på repeat här, älskar den!
It made me raise my game.

Kommentarer
Postat av: natha

det är dig och mig dom har glömt? :( du måste säga till när du får reda på ditt ;) <3

2011-05-24 @ 20:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0