Summer

Längtar till sommaren, det börjar kännas lite jobbigt i skolan är orolig och känner mig som en svans, vill ju inte vara till något besvär fast det kanske jag borde sluta tänka på? Ta plats och försöka vara mig själv, slappna av lite.. Önskar sommaren kunde komma lite snabbare är så spänd inför allting. Känner på mig att denna sommaren kommer bli bäst, har planerat eller ja vi har tänkt ut massa saker som vi ska hitta på. Hoppas bara att allt blir av men om det ska bli det så måste jag nog jobba ihjäl mig men det kommer vara värt det. Kommer träffa Julia i helgen och försöka bestämma resmål, kolla upp lite saker och så, alltså ett steg närmare. Vill inte gå in på för mycket detaljer och så just nu men ni kommer få veta så småningom. Behövde lufta mina tankar, få ner dem i skrift och försöka förstå mig själv. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0