Shopping

Har ju helt glömt bort att visa er vad jag köpte för ett tag sen, behövde egentligen ingen ny mascara eftersom jag ska köpa en imorgon men när den bara kostade 60 kr så var det svårt att låta bli, hehe! Chokladen köpte jag dock idag, ska ha den imorgon när vi åker bil så länge. Historiaprovet idag gick väl sådär, ångrar att jag inte valde inlämning istället.. Svenska grejen hann jag inte göra så får göra den 14:e istället, kanske lika bra för då kan jag putsa lite extra på den. Men nu måste jag sova om jag ska orka upp vid 5 imorgon, godnatt sötnosar! ♥
Har varit så himla varmt idag, superskönt! Satt ute och solade + läste och så åt jag middag på altanen med, så härligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0