4 Maj

Hade nationella idag och det kändes sådär, hoppas på bra resultat men man vet aldrig. Dessutom är det extra viktigt med bra resultat eftersom det är den sista grejen vi ska göra i engelskan innan sommaren eller ja realian också men jag tror inte vi skulle ha någon uppgift på det. Hur gick det för er då? Vi hade ju engelska igen efter nationella och vi trodde vi skulle se på film så vi gick och köpte godis och stötte på ett fyllo som hade trillat så vi hjälpte honom upp men då blev han skitsur och sa att han skulle slå oss (?), iallafall så visade sig att vi ska se på film NÄSTA onsdag så typiskt! Men nu har jag lite godis som jag kan mumsa på hehe! :D
Gissa vart jag har köpt godiset? Hahahaha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0