21 Maj

Hejsan! Idag har det varit kalas för pappa och han blev jätteglad för sin present, vilken tur att det blev lyckat har verkligen funderat på den där faktiskt. Igår när jag kom hem så åt vi thai, supergott! Och gubben som jobbade där var så gullig hehe. Var lite för snäll imorse faktiskt för jag steg upp tidigt och gjorde pannkakor till frukost till hela familjen inklusive antons kompisar. Mycket uppskattat faktiskt. :) Men nu ska jag gå upp och tillbringa min sista tid med familjen, jorden går ju under idag klockan 19, alla säger klockan 18 men det är engelsk tid. Alltså klockan 19 svensk tid, jag vet inte om jag tror på det eller inte för man vet aldrig vad som kommer hända i framtiden men vi får väl vänta och se helt enkelt. Vi hörs lite senare om inget händer, puss! ♥
Endast för att läska er.
Ni får en bild på Theo också, någon måste ju visa mina nya solglasögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0