Shoppat

Hejsan! Ska alldeles strax gå och bädda ner mig, har haft lite fredagsmys med pappa och så. Har även slängt in massor utav tvätt i tvättmaskinen OCH startat den alldeles själv med tvättmedel och allt för första gången någonsin, är riktigt stolt över mig själv för nu ska jag köpa tvättmedel + sköljmedel och tvätta hemma i Växjö istället, alldeles själv. Haha nu börjar jag bli vuxen på riktigt... ;D Imorgon ska jag vara lite snäll och följa med till miljöstationen, så kanske läge att gå och sova nu? Iallafall godnatt och sov sött! ♥
Älskar verkligen det här linnet, det är halv transparent och passar till allt, lagom oversize, perfekt för bara 60 kr. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0