Nässpray

Käkade middag för ett tag sen har äntligen diskat klart, har även fått min efterlängtade nässpray! Känns så himla skönt att kunna andas riktigt igen men tyvärr så sprutade jag helt fel i den ena näsborren så den är fortfarande knas. Något som är väldigt konstigt är att jag nyser hela tiden sen jag tog nässprayen och mina ögon sprutar tårar varje gång.. Har fått min cykel med, har pluggat spanska men är inte riktigt klar än. Ska snart in i duschen och sen efter det tror jag att det blir ansiktsmask! Lite myskväll då.
Min räddare! Jag har bara använt nässpray en gång innan i mitt liv för jag vet hur lätt man blir beroende, så jag är "rädd" när jag sprutar in det, känns otäckt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0