Marabou

Hejsan! Jag kom hem från skolan för en stund sen så nu sitter jag och gör lite spanska och äter choklad, supergott! Snart ska jag göra lite middag och efter det packa så jag slipper stressa med det imorgon. Typiskt mig ni vet.. Har iallafall varit en lång dag och denna veckan har vi fått hur många uppgifter som helst så när jag är ledig på fredag så har jag tänkt att ägna tid åt det men vi får se hur det blir med det, haha!

Blev så glad innan idag, på måndagar har jag matte och spanska med samma lärare och hon är ledig så vi har inget där men jag har också engelska men vi börjar med det muntliga nationella nästa vecka. Hon har delat in oss i grupper så de grupper som inte ska göra det muntliga på måndag behöver inte komma, alltså är jag ledig på måndag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0