Lördag

Nu sitter jag här och försöker att varva ner, ta några andetag och fundera på vad som egentligen har hänt idag. Det var en rättså bra dag faktiskt, lillebrorsan fick fina presenter och var nöjd, god mat och tårta. Vad mer behöver man säga? En lyckad dag helt enkelt.
En fin tårta, den skulle tydligen vara jättegod men jag vet inte för jag äter inte tårta.
Sjunga för födelsedagsbarnet är en tradition,hihi.
Alltså jag verkligen älskar denna bilden på Theo! Han har fått en bil och han älskar att köra på folk med den, här skulle han köra på mig och hans blick är ovärdelig! Den säger så mycket, hahaha!
Sötnosen himself! ♥
Sötaste lillasystern någonsin är min, bara så ni vet. :)
Avslutar med en bild på lillebrorsan, sov gott nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0