Lillebror

Idag är det nämligen ingen vanlig dag för det är Antons födelsedag!

Just det idag fyller min älskade lillebror Anton 15 år, riktigt stor börjar han bli och jag börjar väl bli gammal då? Hehe skämt å sido! Så himla tråkigt att jag inte kan vara hemma idag på hans dag men jag har ringt och grattat honom den lille skiten. Jag har kommit på en jättebra present till honom men jag kan tyvärr inte skriva det här men ni ska få veta snart. Hihi åh vad kul egentligen! Kommer ihåg när jag fyllde 15, man tyckte det var så stort, det var så mycket som hände då. Haha! Men nu ska jag gå och sova, dröm sött! ♥
Megagullig är han, alltså han är till vänster på bilden och ser superlycklig ut... :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0