Ansiktsmask

Hej igen!
Nu är jag nyduschad och med ansiktsmask i ansiktet och så äter jag lite kvällsmat, mumsigt! Måste dock göra klart spanskan... Iallafall jag har ju helt glömt berätta! Imorse trodde jag ju att vi började 8 med idrott, steg upp vid 6 och var helt död, gick till idrottshallen och var helt själv, tydligen skulle vi vara vid isrinken så då gick vi dit och det är superlångt dit. Men när vi kommer dit så ska vi inte ha idrott idag utan det börjar på onsdagar NÄSTA vecka! Jag trodde jag skulle dö alltså... Men han sa faktiskt att vi inte behövde vara med på idrotten på fredag men då har vi ju massage.. Så började vid 10 idag, förstår ni vad segt det var? Nu ska masken av, vi hörs! ♥
Den här masken, det kändes som att mitt ansikte skulle brännas upp, inte att rekomendera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0