31 Mars

Om ca 40 min så är det 1:a april och endast två veckor kvar tills jag åker till Litauen. Längtar! Åt ju som sagt middag hemma hos J&J, det var supergott! Vi kollade också på en film, "here after" den var sådär faktiskt och innan dess så åt vi en supergod kladdkaka som Josefine hade gjort, mums! Trodde inte att jag skulle komma hem såhär sent men nu blev det så, måste verkligen gå och lägga mig så ni får se vad jag köpte imorgon istället, tyvärr... Men nu får ni sova gott och drömma sött eller som jag alltid säger (haha!) godnight, sleep tight. Förstod inte riktigt vad det betydde när jag var mindre men det hänger med än. ♥
Såhär har jag sett ut idag, hade sådana vårkänslor på morgonen men det har regnat hela dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0