24 Mars

Godmorgon!
Jag tycker verkligen att tiden går alldeles för fort! Hinner inte med det jag ska känns det som. Jag menar imorgon är det redan fredag? Haha! Men det ska faktiskt bli skönt att åka ner till familjen igen, måste ju hitta mitt pass! Och nu har jag ju frågat två olika medium om hjälp så får se om det stämmer, höhö!
Åt årets första glass igår också, det var ju så himla varmt och soligt igår dock blåste det men men... Tog iallafall den nya daimstruten med päronsmak ni vet? Den var hur god som helst! Mycket godare än orginalet. :)

Nu ska jag kila till skolan men vi hörs sen! ♥
De senaste dagarna har jag verkligen inte haft någon lust att sitta framför spegeln och fixa mig men jag tröttnade idag så hoppade in i duschen snabbt som in i, skulle föna håret också men då åkte mitt hår in i den där "inblåsaren" så jag fick klippa bort lite... Aja det hann bli torrt nog så jag kunde platta det lite, ni hör ju, har inte plattat håret på hur länge som helst. Haha! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0