12 Mars

Här hemma har vi precis kollat klart på melodifestivalen, var väl rätt låt som vann egentligen men verkligen inte min favorit.. Jag hejade på Leaving home med Nicke Borg, höll även tummarna för The Playtones som den kallingebo jag faktiskt är. Vi har haft massa mys innan det började, vi har ätit en jättegod måltid, vildsvins innanlår med klyftpotatis, mums! Vi åt min goda kaka jag hade gjort + semlor + wienerbröd och nu har vi ätit massa chips och godis. Hihi nyttigt va? ;D
Min pappa lagar verkligen så himla god mat, inte för att skryta dock men det är sant! ♥
Resultatet, åh vill ha mer!
Avslutar med en bild på mig och min übersöta lillebror. ♥

Kommentarer
Postat av: natha

miss you baby! :( <3

2011-03-13 @ 22:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0