Shopping

Var på stan igår och letade efter något att ha på mig imorgon på minigolfen med klassen, hittade bara en tröja inne på gina för 50 spänn hehe men det får duga. Iallafall så skulle vi varit lediga imorgon och sen haft skolavslutning på fredag så jag lämnade alla mina skolavslutningskläder osv hemma eftersom jag skulle åka hem på onsdagen igen. Men på tisdagen så skrev dem på itslearning att vi ska ha minigolf klockan ett med klassen på torsdag och visst det är väl kul och så men kan de inte informera om sånt lite tidigare innan man hinner göra andra planer? Aja ni ska få se vad jag köpte iallafall.
Skön slappiströja, passar perfekt de dagar man inte orkar stå framför en spegel i evigheter. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0