Måndag

Godmorgon finisar! Idag är det måndag vilket innebär att jag har en lektion, tror inte jag har engelska iallafall..  Hur drygt är det inte då att börja tjugo över 8? När jag vaknade imorse så hade mitt öga blivit värre, jag har fått en allergisk reaktion så mitt öga är rött och börjar svullna samtidigt som det kliar som in i bomben. Kunde inte öppna det iallafall fast det röda har dämpat sig lite nu, tur det! Men nog snackat om mitt öga, hur har ni haft det i helgen? De flesta av er har väl antagligen sommarlov nu eller så kanske ni har tagit studenten? Grattis i sådana fall! Själv slutar jag inte förrens på fredag men jag är ledig på torsdag? Haha! Kommer åka hem på onsdag och sen kör mormor upp mig på fredagen. Så nu vet ni det också.. Måste kila nu men slänger in en bild också, kom på att jag alltid ler på alla bilder jag lägger upp här men det är helt enkelt för att jag ser konstig ut annars, bedöm själva! Kramis sålänge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0