14 Juni

Godmorgon! Har ni sovit gott? Var hemma hos J&J igår kväll, hjälpte bla till att baka kärleksmums som hon ska bjuda på idag, eller ja jag var mest sällskap och rörare men det blev bra ändå. Kärleksmumsen blev jättegoda, smakar verkligen choklad men det kanske är ganska så normalt när man har 600 gr mörk choklad i? Alltså inget för någon som inte gillar choklad men för mig passade det perfekt. ;D Är så less på mina mentorer, kan berätta lite senare för vi har kf-tid idag och då kanske vi kan reda ut problemet. Nu ska jag dock kila till skolan och hålla mitt muntliga anförande i svenska och äta kärleksmums, hörs sen! ♥

Kommentarer
Postat av: natha

mycket fint halsband ;) vart har du köpt det? :o saknar dig bästa! <3

2011-06-14 @ 14:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0