Besök på sjukhuset

Nej jag glömde inte bort er igår, vaknade runt 5 tiden på morgonen av att jag hade så ont i magen att jag var tvungen att kräkas. Har nog aldrig kräkts så mycket i hela mitt liv, kunde inte ens dricka vatten utan att behöva kräkas.. Men jag ska inte dra till med en superlång "sjukhus historia" utan jag ska bara berätta i korta drag så ni vet vad som har hänt med mig.

Åkte inte in till akuten direkt utan väntade till 11 tiden eftersom jag trodde att jag kunde uthärda smärtan vilket jag inte kunde. Mamma körde race med mig in till akuten, kräktes i bilen men eftersom jag redan hade kräkts upp allt tidigare så slapp vi äcklig lukt. Hehe! Så fort vi var framme fick jag stödja mig på mamma och gå in på toan och kräkas igen medans mamma hämtade läkare så jag behövde inte vänta utan jag fick komma in direkt.  Där tog de massa prover och för att ni ska förstå hur illa det var så kan jag berätta för er att pulsen ska vara på 60 men min var på 110, vilket ledde till att jag fick ännu ondare och hyperventilerade istället för att andas riktigt. Fick smärtstillande och fick åka rullstol upp till barnkliniken (blev inlagd) där fick jag dropp och när jag fick ont igen så fick jag nya mediciner. Fick inte äta eller dricka så var sjukt hungrig och törstig men nej inte ens lite vatten kunde jag få. Fick åka hem idag eftersom jag mår bra nu men de vet fortfarande inte vad det var som hade hänt mig.. Imorgon börjar ju mitt sommarjobb och förhoppningsvis kommer jag må så bra att jag orkar jobba, så nu ska jag gå och vila. Vi hörs senare om inget händer! ♥

Kommentarer
Postat av: natha

malin!!!! fy tusan vad du skrämmer upp mig! :( du måste berätta allt för mig i detalj för mig imon!!!!! hoppas du mår bättre nu!! älskar dig bästavän <3

2011-07-03 @ 19:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0