10 Juli

Hejsan! Var hemma hos mamma en stund innan och åt lite kladdkaka med jordgubbar och så lekte jag lite med Felix såklart. Har precis kommit ut ur duschen och ska alldeles strax gå och lägga mig, imorgon blir en tidig dag med jobb så måste vara riktigt utvilad. Dock så får vi se hur det kommer att gå, heh! Ska se om jag kan slänga in ett inlägg lite snabbt imorgon innan jag går men jag lovar inget. Sov nu gott och dröm sött! ♥
Haha bilden alltså! Vi tog den precis efter vi hade åkt virvelvinden, ni vet där man snurrar runt,runt,runt? Blev riktigt snurrig efter det men det var kul ändå! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahahahaha! mitt huvud är lika stort som ditt och nathas tillsammans på denna bilden!!

2011-07-10 @ 23:19:17
URL: http://sarakroon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0