1 Juli

Hejsan! Har inte skrivit på evigheter, har inte varit sugen och så har jag haft fullt upp. Vet inte ens varför jag skriver nu, haha men jag blev faktiskt lite sugen konstigt nog. De senaste dagarna har jag gjort sådana tråkiga saker som att städa huset och laga middagar till familjen men jag var faktiskt med bästa Nathalie på brunnen sen sov jag över hos henne, tyvärr brände jag mig trots solskyddsfaktor? Haha så typiskt! Vi hade iallafall jättekul och det måste göras om! :D Nu måste jag upp och laga middag men tänkte slänga upp några bilder som ni har missat, hörs lite senare! ♥
Dagen innan vi hade skolavslutning spelade vi minigolf med klassen och detta var min "grupp", vi var bäst.. ;D Hoppas ingen tar illa upp nu när jag lägger upp den, säg till i så fall!

Den fina presenten jag fick av mina söta konfirmander!


Avslutar med en nytagen bild på mig själv, haha!

Kommentarer
Postat av: natha

kosjön nästa! ;) bästa du <3

2011-07-01 @ 16:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0