Torsdag

Är sjukt trött på allt plugg nu, är så uttråkad så det inte finns usch! Har fått ont i rumpan av att sitta på den där dumma stolen och göra massa matte + historia, hihi. Nej men nu ska vi inte klaga mer skolan har ju trots allt sina fördelar även om det känns som om man kommer dö ibland. :) Ska bli så himla skönt att få komma hem imorgon, längtar något fruktansvärt vilket jag inte brukar göra... Tror faktiskt att jag ska gå en vända till pappa också. :D Är sugen på varma mackor, lite chokladbollar + godis + choklad. Jag tror att jag har utvecklat ett sockerberoende nu när jag inte bor hemma längre, kan inte åka buss utan att må illa om jag inte äter något sött för det hjälper mot åksjukan. :D Hihih! Plugga lite till kanske? Efter det ska jag gå en sväng till Josefine och Jacob, det var faktiskt väldigt varmt ute innan idag men nu är det säkert freezing! :( Kram sålänge! ♥

På med smartisglasögonen!
Jag förstår verkligen det här! Not...

Okej,haha! Jag fick lite tråkigt så ja ni ser ju själva? Det gäller att kunna bjuda på sig själv, tog hur många bilder som helst där jag såg ut som jag vet inte vad, hahah! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0