Godnight

Hallojsan! Är supertrött nu och det går inget bra på tv:n så jag tror jag ska gå och lägga mig. Lite tidigt kanske men mycket skönare att vakna upp till. Har bara en lektion imorgon också eftersom vi har egen lästid på svenskan och jag har redan läst det man skulle så duktig som jag är. Så det kommer nog bli en vända på stan bara för att ha något att göra och plugga lite matte kanske? Vi får se imorgon helt enkelt. :) Pappa ringde innan också, jag har äntligen fått en ny läkartid där jag ska röntgas igen osv, ni vet med min nacke. Jag har ju fortfarande ont och det är ju inte alls bra. Undrar om man kan göra något åt en förskjutning? Nu tänker jag dock gå och ta ett glas pärondryck, borsta tänderna och göra allt det där andra viktiga innan man går och lägger sig.
Dröm sött! ♥
Ser ni hur trött jag är? Haha riktigt sliten..

Kommentarer
Postat av: natha

det måste ju finnas något att göra åt det hjärtat! <3

2011-01-24 @ 22:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0