Första dagen

Hej! Jag kom hem för bara några minuter sen, vi fick sluta ca 1 timme tidigare idag så gick en vända på stan. Hittade faktiskt inte sådär jättemycket, men lite blev det ändå. Var rättså lugnt i skolan idag eftersom vi bara hade 2 lektioner hade dock kunnat stanna hemma idag. ;) Går inget bra på tv ikväll heller, så typiskt! Hihih. Måste verkligen fixa några filmer att ta hit... Funderar lite på om jag ska öppna matteboken och göra några tal, jag är så dålig på matte så jag behöver dubbelt så lång tid på mig som andra vilket gör att jag hamnar efter nästan hela tiden, heheh! :) Men det är nog det tråkigaste ämnet i skolan också? Nu måste jag nog gå och göra lite middag innan jag äter upp allt godis, haha! ;D
Ni får se vad jag har köpt efter att jag har ätit, ses sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0