27 Januari

Hallojsan!
Idag är det en riktigt bra dag. En tyngd från mitt stackars plugghuvud har äntligen försvunnit! Kanske inte med högsta betyg dock... Menmen nu släpper vi det. Har precis ätit lite hemmalagad mat, gick på 5 min. Inte illa va? Det kallas att "värma färdiglagad mat i mikron", supersmart! Nu tänker jag plugga lite matte, har knappt gjort det.. ILLA! Öhh IG kanske? Njaa det får vi verkligen inte hoppas. Men jag vet att Nathis håller tummarna superhårt och alla andra som vill det såklart.
PUSS! ♥
En bild från dagens shopping, hihi. Gottis till ikväll + bussturen hem imorgon, en ny mascara och ett halsband men jag tänker byta kedjan för den var fuul! :)

Kommentarer
Postat av: natha

jag håller tummarna för dig hela dagen imon! :) träningsverk på lördag :p hahah! vad rolig jag är :D <3

2011-01-27 @ 21:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0