26 Januari

Hejsan!
Nu har jag bara två lektioner kvar, engelska och en kort historia lektion. Har haft "hål" nu i snart 2 timmar om man räknar med lunchen då, för vi hade egen lästid på svenskan... :) Lite segt har det varit men jag har försökt att plugga lite iallafall, har ju matteprov på fredag så det gäller att plugga hårt! Nu vill jag bara hem och lägga mig i sängen och plugga lite till, åhh kom nyss på att jag har glömt att plocka upp mat! Ojoj vad ska jag nu göra? Hihih varför lyckas jag alltid glömma något? Men det ska nog ordna sig, hoppas jag... Nu tänker jag faktiskt plugga lite engelska så jag verkar vara väldigt smart. Vi hörs när jag kommer hem runt 3 tiden igen! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0