25 Januari

Godmorgon!

Det var riktigt bra att jag lade mig så tidigt igår för idag vaknade jag till och med innan klockan ringde, fast jag somnade om! Hahah. Steg upp lite tidigare än jag skulle för att jag skulle hinna duscha, hade massor utav tid men det dumma med tid är att den till slut försvinner.. Är superduper torr i ansiktet, det gör ont när jag typ ler eller något annat. Hela min vänstra halva av ansiktet har "spruckit" ajajajajaj! Så drack 4 glas vatten nu på morgonen, får kanske börja dricka bättre. Hoppas det ska hjälpa! Nu tänker jag dock gå till skolan och vara lite duktig, höh.
Ha en bra dag! ♥
Vilken tur att det inte syns att jag är torr! Hihih. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0