23 Januari

Hejsan! Denna helgen har varit helt underbar, vi var på kaskad med familjen och hade superkul, träffade Nathalie och sov över hos henne kollade på film, åt godis och hade en underbar tid tillsammans helt enkelt. :D Och idag har jag varit på kalas hos mormor. Min mormor är verkligen bäst! Hihih just nu kollar jag på en film som går på 4:an, helt ok faktiskt. Och så tänkte jag snart gå och lägga mig kanske, efter lite fix och så. :)
En jättefin bild på mig och mina kusiner, så söta är dem! De bara : Malin kan vi inte ta ett kort? Så då gjorde vi det, hahah :) Och ni ska bara höra Albins skratt (han i mitten såklart) det är supergulligt!  ♥

Kommentarer
Postat av: Catharina

Mina sötisar...

2011-01-23 @ 22:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0