20 Januari

Hejsan! Jag har precis kommit hem efter en dag i skolan och en vända på stan. Försökte att inte gå i alltför många affärer men trots mitt lilla "förbud" så hittade jag ett par jättefina tights med fuskskinn på framsidan och vanligt tyg bak, jättesnygga verkligen. :) Det har varit rättså lugnt i skolan idag och på lunchen gick jag, Josefine, Ella och Emma och åt på en restaurang istället, det var helt okej mat där och ganska så billigt. Är fortfarande inte klar med historian men jag har ca 9 timmar på mig så nu blir det att plugga för fullt om jag ska hinna. ;D
Jag känner att jag måste bjuda på en bild idag men detta blir nog den enda, haha! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0