17 Januari

Hejs! Nu sitter jag äntligen på mitt rum i Växjö, det är så grymt skönt att bo i en stor stad, haha! Mycket bättre än lilla sketna Kallinge även om det kan vara lite mysigt ibland, tur man kan variera sig. :) Blev så himla glad idag, fick nämligen VG+ på ett inlämningsarbete i engelskan. Det är sådant som gör ens dag, blir jättemotiverad till skolan så efter jag har ätit som jag ska göra alldeles strax ska jag plugga,plugga och plugga tills känslan försvinner. Smart va? Enda gången jag för något vettigt gjort hehe... Men nu ska jag laga lite middag, eller oj nu ringde Josefine så nu måste jag skynda mig dit och äta middag där istället. Hihih greeeat. :)
En väldigt snabb bild, tagen precis nyss. Bara pyttelite mascara idag, skönt! :)

Kommentarer
Postat av: natha

det mysiga med kallinge innebär att du får träffa mig! :D hahha <3

2011-01-17 @ 22:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0