16 Januari

Hejsan! Den här helgen har varit bäst, har spenderat lite tid men min allra bästa vän Nathalie. :) I går var vi och kollade på bio, the tourist. Den var jättebra, den hade iallafall ett bra slut. Så jag har inte haft så mycket tid över. Just det! Idag var jag och kollade på hockey, det var Krif mot Nässjö och Krif vann såklart med 3-2 i förlängningen. Så bäst! :D Hahah var och "jobbade" hela förmiddagen också så missade bussen upp till Växjö så måste stiga upp jättetidigt imorgon, inte alls kul... Så nu måste jag gå och lägga mig, haha! ♥


Skolavslutningen i 9:an

Spexet, också i 9:an

Avslutar med favoritbilden! Vi har bråkat en gång, men nu vet vi verkligen hur mycket vi betyder för varandra. Jag är väldigt glad för att vi blev vänner igen för vi blev bättre vänner än vi någonsing har varit. Hon betyder väldigt mycket för mig och jag kan verkkligen berätta allt för henne, min bästa vän Nathalie! ♥

Kommentarer
Postat av: natha

det vet hur mycket du betyder för mig!♥

jag älskar dig bästa vän! ♥ ♥

2011-01-17 @ 12:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0