Växjö

Kom hem för en stund sen och nu har jag upptäckt att det aldrig kom upp ett inlägg här igår? Aja jag får väl helt enkelt visa er nu... :)

Vi börjar väl med vart jag sover? Iallafall det här är min "sovhörna" jag ville egentligen ha min 160 säng men den fick inte plats...



Här är min superfina dator/garderob del, det är här jag sitter när jag bloggar och pluggar osv. Mysigt och varmt med ett element också! Haha



Och i sista delen av mitt rum så är det en mys/tvhörna, man tar det lugnt och chillar lite. Ska dock byta tv snart till en större så måste ändra om lite sen.



Och det allra sista ni ska få se är köket, dock inte hela utan bara halva typ.. Så ser det ut iallafall, det är rättså litet men det duger tills jag har hittat ett eget ställe.



Det finns såklart mera utrymmen som tex toa, hall och så men det känns inte så superintressant att visa det? Kom ihåg att jag flyttade in för inte så jättelänge sedan så det ska upp lite tavlor i mitt rum och det ska också ändras om där. :) Så nu har jag visat er hur jag bor 5 dagar i veckan, ganska så simpelt som sagt. Längtar dock till våren när man kan sitta på uteplatsen och grilla och sola.

Kommentarer
Postat av: Sanna.

fint ljus älskling! :) <3

2011-02-14 @ 12:08:39
URL: http://tikky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0