Superfräsch

Är äntligen klar med allt skolarbete! Har bara en bokanalys kvar men den ska jag göra på lovet, belönade mig själv med en lång dusch. Härligt, smörjde in mig och noppade ögonbrynen lite, har inte gjort det sen lite innan jul... heheh! Så de var ganska hemska, men jag orkade inte ta allt bara lite. Äter lite kvällsmat, samma som igår såklart!
Imorgon på idrotten så ska vi ha skridskor och jag hade inga så Sofia var så supersnäll så vi ska dela, måste köpa chokladbollar och något att dricka innan det också. Fika går ju inte att vara utan! Planerar lite med Natha och som det ser ut just nu så blir det bio imorgon, kul! Och på lördag så ska jag bjuda mamma, Uffe och Marie på middag. Känner att jag behöver vara lite snäll mot dem! ♥ På söndag blir en ledig/pluggdag och på måndag åker jag till mormor, så nu vet ni lite vad jag har för planer. Nu tänker jag dock gå och sova, godnatt och sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0