Plugghäst

Hejsan! Har suttit och gjort matte enda sen jag kom hem vid 2-tiden, väldigt segt men nu är jag äntligen klar! Trodde verkligen inte att jag skulle hinna bli färdig tills imorgon men de sista uppgifterna var mycket lättare. Satt och funderade på vad jag skulle säga om jag inte skulle hinna, men jag överträffade som sagt mig själv! Har till och med hunnit kolla lite på tv. ;D
Såhär glad blev jag! Kunde inte ens hålla kameran riktigt...
Men sen kom jag på att jag hade spanska som skulle göras men mitt word funkar fortfarande inte trots att jag har fixat nytt, så då kom jag på att jag måste skriva för hand och sen komma till skolan extra tidigt imorgon och skriva över det på datorn och då blev jag så här ledsen:
Nu ska jag gå och laga lite middag sen ska jag ta itu med spanskan, hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0