Äntligen FREDAG

Godmorgon, sovit gott?
Jag är så himla arg! Ni skulle bara veta... Igår när jag gick och la mig så tänkte jag verkligen vad skönt det skulle bli att slippa stressa med packning och vad jag ska ha för kläder osv. Somnade ganska snabbt ändå för jag brukar alltid ligga i nästan 2 timmar och bara tänka. När jag väl hade sovit i ca 2 timmar så kommer en av killarna hem och har världens j*vla fest! Och då var klockan tio i 2! De snackade så himla högt och runt halv 4, 4 tiden så blev de lite tystare så jag kunde somna om... Jag menar har han ingen respekt? Vissa måste faktiskt stiga upp runt 7 för att gå till skolan, tycker verkligen det var sjukt dålig stil att göra så...
Aja nog om det, jag vill ju inte att detta ska förstöra hela min dag men jag kan ju säga att jag verkligen är supertrött. :( Idag har jag spanska nu på morgonen och efter det idrott där några i min klass som går på dans ska hålla i lektionen så det ska bli kul. Efter det så har jag lunch och sist matte, ska se om jag hinner uppdatera under dagen men jag har förberett lite. :)
Såhär kommer jag att se ut idag, hoppas man inte ser hur trött jag ser ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0