8 Februari

Hejsan!
Idag mår jag så mycket bättre, så himla skönt. Har precis ätit lite yoggi men jag vet inte om känslan jag har i magen är hunger eller illamående eller något annat? Det känns bara sådär konstigt... Men jag chansar på att jag är lite hungrig. Hehe fick sova nästan hela natten utan att vakna, vaknade bara några gånger av att det blåste som om det vore storm. Läskigt. Idag har jag även lite planer på att göra lite plugg, måste skriva klart svenska reflektionen och eftersom mitt word inte funkar så får jag skriva för hand sålänge. :)
Ha en bra dag! ♥
Har helt glömt bort att visa er vad jag fick utav mormor i söndags, men ett par snygga tights och ett par skinnbyxor som slutar vid anklarna och en jätte söt tröja. Det är inte lätt att fånga på bild, hih men ni ska få se det på snart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0