5 Februari

Hejsan! Ni vet ju hur dåligt det blir på helgerna eftersom jag har fullt upp med annat... Men igår var jag iallafall med Nathalie och vi gick runt i hela kallinge och letade efter ben&jerry glass men vi hittade det ingenstans! Haha så hennes mamma fick köpa det på maxi åt oss. :D Och idag åkte vi in till karlskrona, åt kroppkakor och köpte en ny tv vilket resulterade i att jag fick ligga i bagaget, raklång hela vägen hem under tv:n! Hahaha så himla fult! Stack hem till pappa en stund och var där och lite så, mysigt! När jag kom hem till mamma igen så gjorde jag en fruktsallad, gullig jag är va? ;)



SUPERGOTT! :D

Slänger in en bild på lillebror när jag ändå är på G, blev så glad att jag lyckades fånga hans leende. ♥

Kommentarer
Postat av: natha

han är så söt :) <3

2011-02-05 @ 23:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0