3 Februari

Hej igen!

Nu är jag äntligen hemma, var tvungen att handla något att äta också. Glömde att plocka upp mat igen! Så det fick bli en pirog och kanske lite yoggi på det? Ni vet man tager vad man haver så att säga. Ska bli himla skönt att åka hem imorgon, kommer ha hela helgen full med planer fast viktigast utav allt är såklart att jag ska träffa min andra halva och äta ben & jerrys. Ni vet vi har redan planerat det och vi har nästan bestämt vilken smak också, hihi några förslag på den godaste? :D
Och vet ni inatt fick jag inte heller sova ostört för runt 00:40 så steg han upp och lagade mat! Vad är det för fel på människan? Aja får väl ignorera det denna gången för han städade faktiskt igår... Vilket innebär att dammsuga hallen,köket och badrummet + bära ut en överfull soppåse. Tror det är min tur nästa gång...?
Idag har jag gått runt och sett ut såhär, ganska okay ändå. Messy hår here I come! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0