28 Februari

Hejsan! Har inte blivit något bloggande alls de senaste dagarna, eller ja inte under hela lovet, Det har verkligen varit så mycket, spenderade halva lovet på "semester" hos mormor och under resten utav lovet har jag bara mått dåligt över en uppgift som skulle varit färdig idag men som tur väl var blev den uppskjuten till söndag. Jag har haft så ont i huvudet över att försöka tvinga fram något bra och jag har verkligen känt pressen, ett tag funderade jag faktiskt på att byta skola + linje till en slappare som tex barn & fritid...Men trots allt dåligt som har hänt har jag ändå haft ett bra lov, jag har varit på bio med bästavän, kollat på en spännande match mellan krif och ulricehamn, varit i stan och massa annat!  Aja börjar få grepp om allting igen så jag har tänkt att jag ska gå och sova nu, känner mig lite sjuk, har ont i halsen, är täppt och känner mig allmänt dassig. Men vi hörs imorgon igen! ♥

Ni får en bild när jag och Nathalie var på bio, den var jättebra haha! Vi såg Gullivers resor i 3D. Längtar jättemycket efter sommar och sol nu, vill få lite färg! :)

Kommentarer
Postat av: natha

jag älskar att jag blir så perfekt på bilder! :o eller inte... <3

2011-03-01 @ 19:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0