10 Februari

Hejsan! Kom hem för en halvtimme sen tror jag, satt kvar hur länge som helst och bara gjorde inlämningsuppgifter. Är tyvärr inte helt klar än måste skriva klart en svenska reflektion till imorgon.. SEGT. Har iallafall tagit lite bilder på hur jag bor och förberett det, det inlägget kommer upp i helgen eftersom att jag kommer vara på "läger" då och kommer bara komma hem lite snabbt på lördagen till min brors dop. Inte så superkul men vad gör man? Nu ska jag iallafall gå och laga lite mat, det fick bli lasagne idag mumsigt!
Idag har jag bara haft lite mascara + ögonskugga, orkade verkligen inte bry mig så mycket idag och det kanske syns också? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0