1 Februari

Hejsan! Kan ni tänka er att det redan är februari? Nyss var det ju nyår... Det gick iallafall jättebra hos tandläkaren och efter mitt "besök" så stack jag ner på stan och shoppade lite, träffade även Sanna och hennes kompis så vi tog en fika. Efter det så gick jag hem till J&J, höll Edison sällskap och gosade lite, bakade en kladdkaka och så åt jag där. Det blev thai och det var hur gott som helst! Dock så var det riktigt starkt, haha. :)
Har precis tagit en lång och skön dusch, den skönaste på länge.. Stod nog i duschen en halvtimme, haha och så tog jag tid till att smörja in mig riktigt. Jag är ju alltid så stressad på morgonen så hinner aldrig riktigt slappna av. Men nu tänker jag kleta på en ansiktsmask och fixa till naglarna med lite olja osv. Hörs sen! ♥
Köpte nya svarta jeans, armband och lite ansiktsmasker, det var ju "ta 3 för 2" :)
Köpte också en jättesöt topp, bilden gör den verkligen inte rättvisa...

Kommentarer
Postat av: julia

söt tröja :)

2011-02-03 @ 17:17:28
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0