Nytt

Har ju varit helt shopping galen på sista tiden, tror verkligen det beror på att jag har mer pengar nu än i vanliga fall. Ska dock inte shoppa mer på en månad ungefär, födelsedagspresenter räknas inte in där eftersom det inte är till mig själv, hihi! Får väl se hur länge det varar men jag ska verkligen försöka! Har redan köpt vinterjacka så det behöver jag inte tänka på iallafall. Nu tänkte jag bara visa er lite snabbt vad jag har köpt de senaste dagarna.
Ett superfint längre linne med underbar rygg, sådär perfekt transparent. Från Vero Moda.
Det här är väskan jag fick av mormor, har kollat på den innan men aldrig köpt den. Var verkligen på tiden att jag fick en ny, den gamla faller ju sönder. Gillar den lite äldre stilen faktiskt och färgen såklart!
En vanlig halvtransparent tröja att ha i skolan, inget speciellt. Från H&M... Har så mycket mer att visa er men jag tänkte sprida ut det lite så att jag har lite att visa er när jag inte får köpa något. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0