24 Augusti

Hejsan! Kom hem för ungefär en timme sedan så var alltså en väldigt kort skoldag... Kändes lite onödigt men det var kul att träffa alla igen, eller ja de flesta. Vårt schema ser helt okej ut faktiskt onsdagarna kommer dock vara värst när jag går 8:00-16:20, men annars så börjar jag runt 9 så det är ju skönt. När jag kom hem så möttes jag iallafall av det här:
Blev inte alls chockad eller så... Men det visade sig tydligen att en av killarna som bor här hade råkat låsa ytterdörren och då går det inte att låsa upp så han skulle klättra ut genom fönstret men då gick det sönder typ, jag vet inte riktigt hur men det gick sönder iallafall. Intressant va? Hehe men nu ska jag gå och hälsa på den nya killen som har flyttat hit, måste ju se hur han ser ut... ;D Vi hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0